kernel: probable hardware bug - co to jest ?

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Czw, 17 Paź 2002, 17:54:21 CEST

On Thu, 17 Oct 2002, Crazy wrote:

> Witam,
> dzisiaj zaskoczylo mnie takie cos :
>
> Oct 17 13:52:05 src w rudy kernel: probable hardware bug: clock timer
> configuration lost - probably a VIA686a.
> Oct 17 13:52:05 src w rudy kernel: probable hardware bug: restoring chip
> configuration.
>
> Zdziwilo mnie to o tyle, ze plyta glowa ma chipset Intela 440LX/EX.
> kernel 2.2.20.
>
> Spotkal sie ktos z czyms takim ?
> Jaka moze byc przyczyna / skutki ?
>

> Pozdrawiam
> Ryszard Mielcarek
> crazy(at)irc.pl

Raz miałem coś takiego, na jakiejś starej płycie pod P166, nie pamiętam
już jakiej. Ale poza komunikatem nic dziwnego się nie działo, płyta
pracuje bez problemów.

--
Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w bezkitu.com