Re: Nadmierna utylizacja procesorów. CBQ

Bartlomiej Niedziela bartsun w interia.pl
Śro, 16 Paź 2002, 10:19:58 CEST

----- Original Message -----
From: "Blues" <blues w ds6.pg.gda.pl>
To: "Lista dla korzystających z Polerowanej Dystrybucji Linuksa"
<pld-users-pl w pld.org.pl>
Sent: Wednesday, October 16, 2002 8:10 AM
Subject: Re: Nadmierna utylizacja procesorów.

On Wed, 16 Oct 2002, Marcin Kurzyna wrote:
> Da się.

Macie jakis pomysl na soft do accoutingu, ktory ladnie wyciagalby ile dany
user/host
zaciaga danych... robilem to przez satystyki z CBQ i przemiatalme prez MRTG,
ale przy podna 100 userach system mi wymiekl... :-(
Zbyt obciazajace byly skrypty wyciagajace dane z CBQ...

Mam userow na prywatnych i publicznych numerkach... i sporo w
iptabletsach...
Shapuje userow przez skrypcik 'cbq' i fitry fw oraz markowanie pakietow dla
tych
na maskaradzie...

--
  Bartlomiej Niedziela