lstat

Marcin Kurzyna pld w nius.waw.pl
Śro, 16 Paź 2002, 14:51:03 CEST

Użytkownik Michal Margula napisał:
> Hejka!
>
> Lstat zdycha mi non stop:
>
> Undefined subroutine &TDISKGrapher::errorproc called at
> /usr/lib/perl5/5.6.1//Lstatobj.pm line 1317.
>
> Na innym kompie działało ok. O co tu chodzi?

To ja się podłącze, właśnie zainstalowałem lstat i działa ok, choć są
jakies problemy z show_filters. Nic nie pokazuje :) Musiałem go ręcznie
poedytować - pokazał coś dopiero po zakomentowaniu wszystkich sekcji
ipchains (używam iptables). Pozatym musiałem mu zmienić wywoałania:

@info = `$iptables -L -v ... co tam ma jeszcze` na zwykłe iptables - ze
zmiennej nie chce się wywoływać, nawet jeśli wcześniej zdefiniuje się ją
ręcznie i na siłe.