qmail

Grzegorz Mlonek Grzegorz.Mlonek w infor.pl
Czw, 17 Paź 2002, 09:25:19 CEST

On Wed, 16 Oct 2002 20:23:17 +0200
"Piotek 'Drozdo' Drozdowski" <drozdo w bimber.pl> wrote:

> [...]
lekka pomyłka jeśli literalinie tak wklepałeś to nie
\Subject tylko \nSubject ale nie zależnie od tego
widać że serwer działa lokalnie poprawnie.

> Trying 127.0.0.1.25...

zrobiłeś test z localhosta teraz zobacz czy do innego serwera
możesz tak samo dostać się (tylko użytkowników należy zmienić)

> Ze jest ok :-)
Czy zbudował smtp connection ? Tak ?
Może to głupie stwierdzenie ale czy od Ciebie można z całą
nie wzruszoną pewnością nawiązać połączenie na 25 port ?
zobacz wykonując z serwera:
telnet jakiś.serwer.pl  25
i wykonaj polecenia analogiczne do tego co wcześniej było.

to co widziałem świadczy w b. oczywisty sposób o nie możności nawiązania
połaczenia smtp pomiędzy Twoim qmail-em a innym serwerem poczty
zatem pierwsze co mi przychodzi do głowy sprawdzić to połączenie
później qmail.
Pokaż swoją drogą zawartość /var/qmail/contol
(nie koniecznie na grupie dyskusyjnej jak nie chcesz).

> Wszystkie  maile  są  takie  same...  nie  sprawdzalem  czy  dalej ich
> przybywa  bo  wylaczam  qmaila..  wysylanie  4k maili na moim dysku to
> sieczka ;) btw jak usunac cala kolejke?

> Messages in local queue: 2
> Messages in remote queue: 3852

jak zrobisz qmHandle -l pokaże Ci się lista, która mniej więcej ma
taką postać:

748037 (8, R)