problem z botem pcmcia i gzip

Czw, 17 Paź 2002, 10:58:38 CEST

Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> writes:

> No dobra. To usunąć pierwszy modprobe, podbić rel i czekać na STBR?
Zostaw w spokoju. Jak chcesz to dopiszesz do modules.conf opcje
i to zadziała, a jak masz po staremu to przynajmniej po upgreadzie
system wstanie (co jest o tyle dla mnie istotne, że mam 2 routery
dostępne po WLANie więc jak pcmcia nie wstanie to się za czorta
do tych routerów nie dostanę).

Kompatybilność tutaj nic nie przeszkadza.

--
Arkadiusz Miśkiewicz    CS at FoE, Wroclaw University of Technology
arekm w sse.pl   AM2-6BONE, 1024/3DB19BBD, arekm(at)ircnet, PLD/Linux