Named

Michał Wcisło Michal.Wcislo w rattanprestige.pl
Pią, 18 Paź 2002, 10:31:59 CEST

Cześć Pepe,

17 października 2002, 18:44:43, napisał(e/a)ś:
P> Czy ten host jest bramką na zewnątrz? Jeśli tak to zmiań ten wpis na:
P> allow-recursion { 127.0.0.1; twoja_sieć_wewnętrzna; };
No tak wszystko fajnie ale nie za bardzo rozumiem:
        Problemy z recursive zaczęły się po stworzeniu na pld stref
        slave dla domeny nt (zwykła i odwrotna), i jeżeli teraz dodam
        w allow-recursion że sieć (w której teraz jest też nt) może
        rekursywnie ładować domeny (chyba po to jest ten parametr
        chociaż nie jestem pewien) to raczej nic nie da chyba? tnz
        będzie tak jak przedtem, a może się mylę ?

--
Załączniki: <none>

Pozdrowienia,
 Michał Wcisło                            mailto:Michal.Wcislo w rattanprestige.pl