SDI + Neo+

Andrzej @Wid awid w poczta.onet.pl
Pią, 18 Paź 2002, 12:22:29 CEST

Hello Adam,

Friday, October 18, 2002, 12:13:29 PM, you wrote:

AG> Onego dnia Friday, October 18, 2002 11:55 AM [GMT+0100=CET],
AG> Andrzej @Wid <awid w poczta.onet.pl> wklepał(a):

AG> ruch wychodzący z sieci na neo+
AG> a wchodzący na usługi przez sdi?

AG> pozdrawiam
AG> Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl

AG> http://lists.pld.org.pl/

Jak zwykle mętnie napisałem. Chodziło mi o rozwiązanie, które wyłączy z ruchu
generowanego przez użytkowników sieci Sdi (sdi tylko dla serwera, na nie tylko
usługi, o których pisałem głównie poczta, która czeka w spoolu do czasu aż łącze
się zwolni.

Pozdrawiam,
 '@Wid'                            mailto:awid w poczta.onet.pl