SDI + Neo+

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Pią, 18 Paź 2002, 12:37:03 CEST

Onego dnia Friday, October 18, 2002 12:22 PM [GMT+0100=CET],
Andrzej @Wid <awid w poczta.onet.pl> wklepał(a):
> Jak zwykle mętnie napisałem. Chodziło mi o rozwiązanie, które wyłączy
> z ruchu generowanego przez użytkowników sieci Sdi (sdi tylko dla
> serwera, na nie tylko usługi, o których pisałem głównie poczta, która
> czeka w spoolu do czasu aż łącze się zwolni.

np na firewallu dać przekierowanie z pppd na wewnętrzny serwer,
userzy z serwerem łączą się lokalnie (bo jest w tej samej sieci),
a ruch wychodzący dla wsiech ip wew oprócz serwera dać na eth od neo+
namąciłem?