SDI + Neo+

Andrzej @Wid awid w poczta.onet.pl
Pią, 18 Paź 2002, 13:53:51 CEST

Hello Michał,

Friday, October 18, 2002, 1:21:29 PM, you wrote:

MA> Czyli do poczytania :
MA> http://lartc.org/howto/lartc.rpdb.multiple-links.html

MA> 1. ustaw sobie 1 tablice dla sdi
MA> 2. zrob default dla neo+

MA> i juz.

MA> Pozdrawiam

Tak się domyślałem. Kiedyś robiłem coś takiego dla dwóch SDI:

ip route add dev ppp1 table 12
ip rule add from 192.168.0.3 table 12
ip rule add from 192.168.0.4 table 12
ip route add default scope global equalize \
nexthop via xxx.xxx.xxx.xxx dev ppp0 \
nexthop via xxx.xxx.xxx.xxx dev ppp1

i nawet działało więc teraz sprubuję na sztywno bez scope global equalize.
Podpowiedzcie proszę jeszcze jak w pliku konfiguracyjnym
interfejsu (ifcfg-???) dodać wpisy ustawiające tablice i domyślny
routing coby startowało automatycznie w momencie podnoszenia systemu?

Best regards,
 '@Wid'                            mailto:awid w poczta.onet.pl