dosemu + COM-y

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Sob, 19 Paź 2002, 09:57:35 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 12:10:38AM +0200, Jacek Rzęsista wrote:

> Tak konkretnie, to mam program napisany pod dos-a z obsługą COM-a na
> przerwaniach do programowania mikrokontrolera Hitachiego. Komunikacja jest w
> dwie strony. I pod dosemu ni w ząb nie działa :-(. Czyżbyś miał jakieś
> sugestie ? :-)

Sugeruję Ci ;-) żebyś zainstalował dosemu z serii 1.1.3 (jest chyba w DEVEL),
a jak nie to ze źródeł.  I jeśli nadal nie będzie poprawy, to w dosemu są opcje
do debugowania, a w szczególności tworzenia logów.
(x)dos -h napisze jakie są opcje.
(x)dos -D+... -o blabla.log
Potem przejrzyj blabla.log i podziel się swoimi spostrzeżeniami.
--
witekfl