Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 19 Paź 2002, 12:19:03 CEST

> Działa opera i działa galeon. Opera kiedyś nie działała, przy
> JavaScript (przy wypełnianiu zlecenia przelewu sprawdzany jest
> wstępnie formularz), a potem nagle - zdaje się, że po zainstalowaniu
> javy suna - zaczęła działać. Teraz nie mam javy i też działa,
> więc to chyba jednak nie to (ale z tym to wtedy kojarzyłem).
Z tego co wiem to mBank nie używa javy. Problem z Operą tkwił
w javascripcie, który został przez mBank poprawiony.

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \