Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Sob, 19 Paź 2002, 19:00:22 CEST

> Działają, tzw. działały - dzisiaj po uaktualnieniu opery nie
> sprawdzałem. Używam tylko libflashplayer.
A możesz sprawdzić?

> Jeżeli masz problem to pewnie z prawami dostępu do operamotifwrapper.
> Powinny być +x, a kiedyś w paczce nie były (a dokładniej paczka się
> nie budowała z czyjąś poprawką, która miała to załatwiać). Spróbuj
To była właśnie moja poprawka i nie działa nawet ze starą operą.
Dziwne :)

> sobie zbudować to co dzisiaj trafiło do repo. Pakiet się zbudował
> i widze, że prawa są ok.
To ja wrzucam te uaktualnienia do repo :)

Nie mam zielonego pojęcia :)

Pozdrawiam,
--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \