Co to?

Robert Święcki jagger11 w kki.net.pl
Sob, 19 Paź 2002, 19:17:16 CEST

Dnia sob 19. październik 2002 18:39, Bartlomiej Niedziela napisał:

> nie, mam statycznego arp i dhcp... no i robie macanie nmap (taki ping
> badajacy TCP jesli user ma wylaczone ICMP)...
> Mozna to jakos zwalczyc... aby kernel nie zasmiecal logow?

w bodajże /etc/rc.d/init.d/syslogd

klogd -c <numerek>

gdzie numerek dobierasz experymentalnie, hm.. tylko wtedy trochę mało tych
logów będziesz miał ;))

A tak na serio.. informacja o właczeniu wyłaczeniu promisku jest raczej ważna,
jak nie wiesz dlaczego się włącza/wyłącza, to poszukaj na sieci (w manach)
informacji na ten temat

--
	Pozdrowienia, Robert!

You're children of the damned/Your back's against the wall
You turn into the light/You're children of the damned