Przeglądarki WWW w PLD a MBANK

Radosław Kintzi lists w eth0.prv.pl
Sob, 19 Paź 2002, 19:56:39 CEST

On Sat, Oct 19, 2002 at 07:00:22PM +0200, Grzegorz Godlewski wrote:
> A możesz sprawdzić?

Sprawdziłem. To, co wrzuciłeś dzisiaj za pierwszym razem działa
(coś jakby nawet szybciej). Tyle, że opera zapomniała nagle,
gdzie ma swoje ftycki. Za to dobrze pamiętała, gdzie ma swoje
mozila(czy jak to się tam speluje). Nie wiem, czy to tak u każdego
usera, czy tylko u mnie coś się namieszało.

Tak przy okazji testowania wtyczki fleshowej: Jeżeli jeszcze nie
widziałeś to polecam: http://karate.republika.pl/talibamm.htm
(434KB)

> To była właśnie moja poprawka i nie działa nawet ze starą operą.
> Dziwne :)
Widzę, że teraz już działa. Super.

> To ja wrzucam te uaktualnienia do repo :)

> Nie mam zielonego pojęcia :)
To się samo wytestuje w praniu.

Pozdrawiam,
Radek

PS. Jak tylko znajdę chwilkę wolnego na buildera to zaraz puszczę,
tą 610beta1, którą przed chwilą zrobiłeś. No chyba, że planujesz
dzisiaj jeszcze jakieś jedno updatowanie opery :)

--
|: Radosław Kintzi                                                      :|
|: e-mail: redek w eth0.prv.pl :|: home page: coming soon :|: GG: 2199600 :|