UPS - jaki?

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Sob, 19 Paź 2002, 20:40:13 CEST

Onego dnia Saturday, October 19, 2002 8:23 PM [GMT+0100=CET],
Jacek Wojaczyński <kocurek w kocurek.eu.org> wklepał(a):

> Witam.
>
> Zastanawiam się nad wyborem UPSa. Mój wybór padł na coś takiego:
> http://www.ever.com.pl/net_500_1400_prod.php
> Model 500 albo 700. Na w/w stronie napisali:
>
> "program monitorujący pracę zasilacza PowerSoft dla Win
> 9x,NT,2000,XP,Linux oraz Novell  jest dołączane gratis do wszystkich
> modeli z serii".

dodają taki sofcik "powersoft" - udało mi się odpalić NET1000 na PLD,
dopiero potem znalazłem nut'a i tam info, że te ich upsy są wspierane, ale
nie testowałem