UPS - jaki?

Adam Gapiński Adam.Gapinski w artikon.one.pl
Sob, 19 Paź 2002, 20:57:03 CEST

Onego dnia Saturday, October 19, 2002 8:45 PM [GMT+0100=CET],
Marcin Kurzyna <pld w nius.waw.pl> wklepał(a):

> A jak wrażenia z użytkowania samego UPSa, że się podepne pod wątek..?
> Jak czas podtrzymania (i dla jakiego komp)? Jakieś uwagi, na co
> zwrócić uwagę etc?

1000 - podłączone trzy komputery (router, serwer i jeden z monitorem + hub +
sdi)
trzyma jakieś 20-30min.
Do tej pory używałem Fideltronika i o nim mogę powiedzieć Ci więcej.
Soft ma możliwość wyłączenia UPSa - w czasie downowania systemu
Autostart po powrocie zasilania oczywiście jest.
I taka miła rzecz - jak nie skonfigurujesz czasu pracy na bateriach
to upsik działa, aż do rozładowania baterii (prawie) po czym samoczynnie
zamyka
system...
Testowane na 700 i 1000. Nie próbowałem podłączać pod jakiś soft z
dystrybucji
ale może zaniedługo pobawię się NUTem...

pozdrawiam
Adam (dot) Gapinski (at) artikon (dot) one (dot) pl