Full-duplex w SB AWE64 (było "SB AWE64 na ISA - Alsa czy OSS...")

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Nie, 20 Paź 2002, 17:14:53 CEST

On Sun, 20 Oct 2002 17:01:32 +0200
Łukasz Maśko <masko w ipipan.waw.pl> wrote:

> Reasumując: owszem, mam pseudo-full-duplex. A "pseudo" bo nagrywanie
> nie jest niezależne od odtwarzania z powodu niemożności ustawienia
> różnych parametrów. Czy coś robię źle czy po prostu nie da się z tej
> karty wycisnąć nic więcej?

Która alsa? Jaki kernel? Czy artsd był z ta alsą skompilowany? No cóż,
duplex tu jest taki, że można odtwarzać i nagrywać - tak jak to jest
zalecane przy aplikacjach typu gnomemeeting. Znalazłem jeszcze taką
odnośnie AWE64 (dotyczy to wprawdzie informacji o OSS ale o sprzęcie
też cos jest i dlaczego):

Hi,

16bit full duplex audio is only supported on PCI128.

We do support full duplex on the SB AWE64s but when doing full duplex,
recording and playback fall back to 8bit dma (you still can record 16bit
audio!).

In the SB AWE64 the play channel is 16bit dma and the record channel is
only 8bit DMA.

                               Artur

ps. Skoro chcesz takie zabawy z dźwiękiem robić to nie będzie prościej
coś na PCI? Jakiś Live! OEM?