Full-duplex w SB AWE64 ( było "SB AWE64 na ISA - Alsa czy OSS...")

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Nie, 20 Paź 2002, 17:32:27 CEST

On Sun 20. October 2002 17:14, you wrote:

> Która alsa? Jaki kernel? Czy artsd był z ta alsą skompilowany? No cóż,
> duplex tu jest taki, że można odtwarzać i nagrywać - tak jak to jest
> zalecane przy aplikacjach typu gnomemeeting. Znalazłem jeszcze taką
> odnośnie AWE64 (dotyczy to wprawdzie informacji o OSS ale o sprzęcie
> też cos jest i dlaczego):
Alsa 0.5.12a. Kernek 2.4.19 własnej roboty (moduły alsy też). Co do artsd -
dystrybucyjny. Jak zaznaczyłem - jeszcze z tej starej wersji, ale
ciągnięcie nowego KDE+dodatki po modemie = masakra i głupota.

[...]
> In the SB AWE64 the play channel is 16bit dma and the record channel is
> only 8bit DMA.
Może to w tym rzecz. Cóż.

> ps. Skoro chcesz takie zabawy z dźwiękiem robić to nie będzie prościej
> coś na PCI? Jakiś Live! OEM?
Tak. Tylko trzeba mieć jakiś wolny slot PCI. A ja mam wszystkie zapchane
(może nie wszystkie karty są zawsze konieczne, ale się przydają). To stara
płyta Soyo pod K6-2, która ma tylko 3 sloty PCI (zajęte przez Voodoo2,
sieciówkę, drugą kartę graficzną). Tak więc nie bardzo jest miejsce
(musiałbym Voodoo wyjąć) a poza tym ten SB jest przecież całkiem niezłą
kartą. Skoda się jej pozbywać.

Tak czy owak - nie jest to wszystko jakoś bardzo krytyczne. Nie da się -
nie będę robił dwóch rzeczy na raz, tylko sekwencyjnie. I tyle. Pozdrawiam.

--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                    ICQ:146553537