CUPS i client-error-not-possible

Tomasz Grobelny grotk w poczta.onet.pl
Nie, 20 Paź 2002, 18:15:32 CEST

Co oznacza komunikat CUPS'a client-error-not-possible podczas próby wydruku.
Drukarka fizycznie działa bo echo -e -n "\f">/dev/lp0 wysuwa stronę.
Próbowałem reinstalacji CUPSa i drukarki. I nic. Raz tak już się zdarzyło,
zacząłem grzebać i po pewnym czasie zaczęło działać, ale nie wiem co wtedy
zrobiłem. Gdzie są przechowywane pliki konfiguracyjne CUPSa poza /etc/cups/ ?
Bo po skasowaniu tego katalogu i usunięciu CUPSa i jego ponownej instalacji
CUPS widział drukarkę która była przed odinstalowaniem (chociaż nie miał dla
niej żadnych ustawień).

Tomek