MC a screen - blad.

Radoslaw Kojdecki radek w media-com.com.pl
Pon, 21 Paź 2002, 00:12:20 CEST

On Sat, 19 Oct 2002, Crazy wrote:

> Odpalone mc na screenie, wcisniete Ctrl-o :
> ---
> [crazy w rudy crazy]$ exit
> *** err [liblow.c(261)]:
>                         strncmp/isdigit/consolename failed
>
> [crazy w rudy crazy]$
> ---
>
> ...i mc zdechl.
>
> Sytuacja zdarzala sie parokrotnie (na roznych maszynkach), niemniej nie
> ustalilem powodow..
>
> Spotkal sie ktos z czyms takim ?

Mnie to jeszcze pisze (po ostatnich upgrade) cos w stylu "Aieee ..
possibly I die !!" (pisze z pamieci) ale dziala dalej. Pierwszy raz to
przeczytalem to sie niezle usmialem :))

Acha .. nie tylko w mc ale w czyms jeszcze cos takiego mialem ale nie
pamietam w czym. Nie mam czasu sie przyjrzec co bylo nie tak i dopoki mi
to nie przeszkadza to nic z tym nie robilem.

Radek
Media-Com Sp. z o.o.                       43-100 Tychy, ul. Długa 19
http://www.media-com.com.pl/           e-mail : info w media-com.com.pl