lirc @ 2.4.19 - problemy

Rafal Rutkowski R.Rutkowski w elka.pw.edu.pl
Pon, 21 Paź 2002, 13:49:42 CEST

Grzegorz Godlewski wrote:

> To jeszcze nie dowodzi, że moduł jest załadowany - też mogę sobie mknoda
> zrobić.
(...)

> Na problemy z urządzeniami w 2.4 jest jedno rozwiązanie - devfs
> Zainstaluj to pogadamy dalej

Sprawdzałem, moduł był załadowany. Zresztą nieważne, uruchomiłem devfs
i działa.
Został jeszcze mały problem - lirc_serial nie wczytuje się automatycznie
W /etc/modules.devfs mam:

     alias /dev/lirc/* lirc

a w /etc/modules.conf:

     alias lirc lirc_serial
     options lirc_serial irq=4 io=0x03f8

Z innymi modułami  (np. alias /dev/nvidia* Nvdriver) nie
ma tego problemu.

--
Rafał Rutkowski
R.Rutkowski w elka.pw.edu.pl