UT2003 działa komuś?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 21 Paź 2002, 14:19:16 CEST

On Mon, 21 Oct 2002 14:12:33 +0200
Michal Kochanowicz <michal w michal.waw.pl> wrote:

> He. Ja chyba jakiś dziwny jestem, ale mnie konsole zawsze odrzucały.
> Mam kolegę który jest do nich zapalony, tak że pooglądałem sobie PS,
> DC, PS2 i pewnie coś jeszcze. I jakoś mnie to nie przekonało. Poza tym
> nie podoba mi się jakość obrazu na TV. A może to kwestia gier jakie
> widziałem?--

To co w konsolach robi wrażenie to nie jakość obrazu, bo TV nigdy nie
bedzie lepszy od monitora, ale grywalność, interakcja, prostota tego
wszystkiego i rozmiar obrazu :) Ja uwielbiam wyścigi samochodowe, i
szczerze mówiąc wersje PC tych samych gier co na konsoli są bezpłciowe,
co z tego, że mają śliczną gładką grafikę, skoro sterowanie klawą nie
daje tyle radości co padem z wibratorami i analogowymi gałkami, prędkośc
obrazu na konsolach i szybkośc akcji nie pozwalają skupić się graczowi
na szczegółach grafiki, może postronnej osobie wydawać się to nudne, ale
w to trzeba pograć. No i mała rzecz a cieszy, wsadzasz płytkę i grasz,
żadnych instalcji, konfiguracji :))

				Artur

ps. A na PC nie ma żadnych mordobić i podobnych nawalanek :)))