UT2003 działa komuś?

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 21 Paź 2002, 15:52:15 CEST

On Mon, 21 Oct 2002 14:39:06 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> wrote:

> E tam.
No tak, jedni wolą mieć obraz na 17" inni wolą siedzieć wygodnie w
fotelu i mieć 30" :-)

> Do PC też można kupić wibrator w analogowymi gałkami. ;) Zresztą pady
> zasysają. Joysticki rządzą!
Joystick nadaje się ale do latania, do samochodów albo pad albo
kierownica ;)

> To jest argument na siłę, coś w stylu "windows się zawiesza, ale można
> się przyzwyczaić."
Wcale nie jest, ocenić grafikę w grze i wszystkie jej niedoróbki jest
się w stanie patrząc się na to wszystko z boku, ale wycinając kolejny
rekord na okrążeniu w Gran Turismo ileśtam człowiek nie zwraca na to
uwagi. A tak swoją drogą tu się gry nie wieszają :) Chyba, że XboX
ustanowi tutaj nowy standard w dziedzinie niebieskiego ekranu itp ;)

> A z czasem takie gry przestają bawić i człowiek chce usiąść do czegoś
> poważniejszego. ;) Jakiejś strategii, czy gry ekonomicznej. Albo do
> fpp- może i są na konsole, ale do tego trzeba mieć klawiaturę i mysz,
> a nie pada, jak się chce porządnie grać.

Mówiłem, że nie nadaje się konsola do gier klikanych, mysz można
podpiąć, ale TV nie da tej jakośc obrazu. Konsola to akcja i takie tam
:)

                     Artur