lirc @ 2.4.19 - problemy

Grzegorz Godlewski ggodlewski w wi.ps.pl
Pon, 21 Paź 2002, 16:17:50 CEST

> Sprawdzałem, moduł był załadowany. Zresztą nieważne, uruchomiłem devfs
> i działa.
> Został jeszcze mały problem - lirc_serial nie wczytuje się automatycznie
> W /etc/modules.devfs mam:
>
>     alias /dev/lirc/* lirc
>
> a w /etc/modules.conf:
>
>     alias lirc lirc_serial
>     options lirc_serial irq=4 io=0x03f8
>
> Z innymi modułami  (np. alias /dev/nvidia* Nvdriver) nie
> ma tego problemu.

Mi działa:

$ sudo grep lirc /etc/mod*
modules.conf:# lirc
modules.conf:alias char-major-61 lirc_driver
modules.conf:alias lirc lirc_serial
modules.conf:options lirc_serial irq=3 io=0x2F8 type=1
modules.devfs:# lirc
modules.devfs:probeall  /dev/lirc               lirc

Nie wygląda logicznie, ale działa :)

--
/ Grzegorz Godlewski                                                       /
\ Mail: ggodlewski w wi.ps.pl         Jabber JID: grzesiek w jabber.pld.org.pl \