UT2003 działa komuś?

Quickest quickest w needforspeed.pl
Pon, 21 Paź 2002, 19:17:49 CEST

On Mon, 21 Oct 2002 14:41:11 +0200
Bartosz Taudul <wolf42 w wp.pl> wrote:

> UT od początku pisany był pod DirectX, OpenGL dodany był na szybko pod
> koniec produkcji, więc mogło nie być czasu do dotarcie silnika.
> Niemniej, w UT pod linuksa i tak się nie da grać - brak dźwięku
> przestrzennego.
>
> wolf
> --
>   Bartek   .  - O, ty! Przyjdziesz, czy mam rzucać?
>   Taudul   :
> (temp. sig):....................................... magiczne teksty nauczycieli:
>     w o l f <at> p l d . o r g . p l             .:. http://4f.lo14.szczecin.pl

> [...]

btw a ja gram mówiąc krótko "full wypas", z dżwiękiem 4 kanałowym na rozdziałce 1024x768 i full detalach, do tego gra chodzi wyśmienićie, więc niewiem, dlaczego mówicie, że nie da się grać, najnowsze stery nvidii i dobry sprzęt wszystko załatwiaja i ut2003 chodzi jak w 7 niebie ;)

--
Jakub "Quickest" Kozicki
mailto: quickest w needforspeed.pl