proftpd

Bart Ogryczak 0neg w poczta.gazeta.pl
Pon, 21 Paź 2002, 21:20:57 CEST

Tomasz Kłoczko wrote:

> W sumie i tak zależy czy szukasz winnego czy szukasz rozwiązania.
> Przysłowie mówi, że jżeli "chce się uderzyc psa to kij się zawsze
> jakiś znajdzie".

Cóż, RPM w PLD ma całe stado łat, więc nie zaszkodzi mu jeszcze jedna
powodująca sejwowanie nadpisywanych plików konfiguracyjnych.

Co do rozwiązania dla ProFTPd - u mnie już działa i będzie działać, bo
dokonałem ręcznej modyfikacji pliku, zatem RPM już będzie wiedział, że
tego pliku ma nie ruszać. Problem w tym, że nigdy nie wiadomo, kiedy
trafię na kolejny pakiet, który do tej pory działał z domyślnymi
ustawieniami, które były dobre. Ale po upgrade te ustawienia zostaną
zmienione na nowe bez ostrzeżenia i bez możliwości przywrócenia poprzednich.

bart
--
"Chopin w 1839 roku przebywał na Majorce wraz ze swoim przyjacielem,
  znanym pisarzem George'em Sandem" (c) PAP & Gazeta Wyborcza