proftpd

Artur Frysiak wiget w pld.org.pl
Wto, 22 Paź 2002, 11:12:52 CEST

On Mon, Oct 21, 2002 at 09:20:57PM +0200, Bart Ogryczak wrote:

> Cóż, RPM w PLD ma całe stado łat, więc nie zaszkodzi mu jeszcze jedna
> powodująca sejwowanie nadpisywanych plików konfiguracyjnych.

No to się uśmiałem. RPM z ftp.rpm.org "sejwuje" zmienione pliki
konfiguracyjne, tylko trzeba mu powiedzieć, że to plik konfiguracyjny
(%config w specu), a nawet zostawia w spokoju o ile mu się karze
(%config(noreplace) w specu).
A że w %post jakiś skrytp nadpisuje plik konfiguracyjny to jest to
problem z tym jednym pakietem a nie z zarządcą pakietów czyli RPMem.

Artur Frysiak
http://www.pld-linux.org/