proftpd

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Wto, 22 Paź 2002, 17:28:31 CEST

On Tue, 22 Oct 2002, Tomasz Kłoczko wrote:
> Stzreliłem to nie pamiętając która granica jest u nas uzywana, a jest
> 1000. Czyli zachowanie jest jak najbardziej (nadal) poprawne, a
> zakłuceni wynikają z niepzrestzreganai założeń jakie przyjeliśmy.

Pitolicie panie Tomaszu.

#
# Min/max values for automatic uid selection in useradd
#
UID_MIN                   500
UID_MAX                 60000

System up-to-date i nic nie grzebałem w tym pliku.

Komuś się chyba jednak pozajączkowało...

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...