jak z [La]TeXa zrobić pdfy, lekko, łatwo i przyjemnie?

Marek Fetliński mf w skrzynka.pl
Wto, 22 Paź 2002, 17:53:46 CEST

Dzieńdoberek

Mam kilka plików w mało popularnym formacie, które muszę przerobić na
coś łatwo drukowalnego. Z kilku powodów wybór padł na PDFa z TeXem, jako
etapem pośrednim.

I teraz tak, poczytałem sobie troszku [z gust.org i sapijaszko.net],
zainstalowałem co mi się wydało potrzebne [tetex-1.0.7.beta_20001218-13,
tetex-pdftex-1.0.7.beta_20001218-13] i nic z tego:
[1
Warning: pdftex (file pdftex.map): cannot open font map file
Segmentation fault

W manualu jakoś nie mogę się doszukać ani gdzie ten pdftex.map ma być,
ani czym go się robi.

Jak To Zrobić? TIA

PS nie wydaje mi się to ważne, ale na wszelki wypadek... Dostaję przed
segfaultem kilka ekranów czegoś takiego:
Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 129--131
Underfull \vbox (badness 10000) detected at line 135

pozdrawiam
         -- /mf/
--
 *   *   *     Marek Fetliński