jak z [La]TeXa zrobić pdfy, lekko, łatwo i przyjemnie?

Marek Klis marekklis w poczta.onet.pl
Wto, 22 Paź 2002, 19:30:57 CEST

On Tuesday 22 October 2002 17:53, Marek Fetliński wrote:
> PS nie wydaje mi się to ważne, ale na wszelki wypadek... Dostaję przed
> segfaultem kilka ekranów czegoś takiego:
> Underfull \hbox (badness 10000) in paragraph at lines 129--131
> Underfull \vbox (badness 10000) detected at line 135

Za duze rozmiary pudelka (box). Prawde mowiac powinien przejsc przez to (u
mnie przechodzi przy zlych wymiarach) ale osobiscie robie pierwsze dvi a
dopiero pozniej cos innego (ps, pdf...)

pozdrawiam
madziar
--