reboot przy ładowaniu kernela

Andrzej Szombierski qq w kuku.eu.org
Wto, 22 Paź 2002, 22:29:54 CEST

Co może powodować resetowanie kompa w momencie ładowania kernela? (używam
lilo, o ile ma to jakieś znaczenie). RAM jest napewno dobry. Testowałem
kernela 2.4.17 kompilowanego najpierw pod i586, potem pod i386 (maszynka
to K5) z takim samym rezultatem - najpierw jakiś komunikat o BIOSie (przy
poprawnym starcie też się pojawia) którego nie pamiętam, a potem zamiast
"Linux version ..." - reboot. Miałem jeszcze pod ręką dystrybucyjnego
2.2.18 (wiem że stary jak świat :) i na nim wszystko działa ok.

Może mnie ktoś oświecić co jest nie tak?

--
Andrzej Szombierski
anszom w v-lo.krakow.pl / qq w kuku.eu.org / anszom w bezkitu.com