LDAP

Blues blues w ds6.pg.gda.pl
Pią, 25 Paź 2002, 10:14:57 CEST

On Fri, 25 Oct 2002, Marcin Bohosiewicz wrote:

> A, że Ty lubisz byc złośliwy to ja dodam swoje

Lubię? Nie.
Bardzo mnie drażni jak komuś jest ciężko nacisnąć "Nowa Wiadomość" i mąci
w wątkach...

> mogłbyś sie przyjrzeć dodanym przez Ciebie patchom na pine dotyczącym
> m.in. wątkowania, czemu czasami, szczegolnie na duzych (>30MB) plikach z
> pocztą (np archiwum devel od pol roku) pine lubi sie wywalic, piszac
> tylko ze otrzymalo signal?

Napisałem swego czasu do kilku osób, które napisały poszczególne części.
Dostałem odpowiedzi, że przyjrzą się temu.

> Drugi moment na "wywałkę", to jak w trakcie czytania poczty przyjdzie
> nowy mail - wtedy też czasami następuje wywałka.

O wszystkim wiem.

Ostatnio nie mam nawet czasu zrobić _cokolwiek_ , co chyba widać po mojej
aktywności w cvs-ie... a w zasadzie jej braku.

Zobacz na stronce z tymi patchami czy nie ma nowszej wersji.

> Wersja bez wątkowania (-9 to byla chyba) działała poprawnie.

pozdr.  Paweł Gołaszewski
CPU not found - software emulation...