LDAP

Marek Dabrowski marek.dabrowski w infor.pl
Śro, 23 Paź 2002, 15:08:31 CEST

Cześć

Mam problem z autoryzacja uzytkownika przez LDAP'a tak aby system
weryfikowal również hosta z ktorego pochodzi użytkownik.
W /etc/ldap.conf dodalem: pam_check_host_attr yes. W definicji
użytkownika podawałem na różne sposoby atrybut host (ip,fqdn - bo nie
wiem co tam ma być) i jeśli hasło jest prawidłowe użytkownik dostaje
się do systemu.
Nie wiem co jest grane. Jeśli chodzi o inne parametry w /etc/ldap.conf
to parametr pam_password md5|crypt również nie jest brany pod uwagę.
Jeśli w schemacie LDAP podaje hasło zakodowane crypt, wszytko jest OK
pomimo że pam_password md5.

/etc/ldap.conf

host 127.0.0.1
base o=firma,c=pl