PLD na HPT372

Paweł Bernadowski pbern w wilnet.info
Czw, 24 Paź 2002, 08:18:38 CEST

Bartek Szady napisał(a):
> Czy ktos probowal zainstalowac pld na dyskach podlaczonych przez HPT372?
>
> Docelowo system ma stac na RAID1 ale na razie nawet nie udalo mi sie
> stwozyc partycji :-(

Jest to troche upierdliwe...
i problematyczne... montujesz sterownik do raida..
jednak w przypadku mojego (promise) za kazdym razem gdy grzebie z
partycjami musze go zresetowac.. (do raida masz dostep po
/dev/ataraid/d0pX)

ja w pewnym momencie zrezygnowalem i po prostu w nocy dyski sie
synchronizuja poprzez (cat /dev/hda1 > /dev/hde1) a system normalnie
startuje jako noraid.

Z tego co rozmawialem z ludzmi z linux-kernel to powiedzieli tylko tyle...
ataraid = szajsraid.

jedyne co jescze mozesz zrobic (jezeli mocno Ci zalezy na raid1) to
dolozyc dodatkowy dysk.

Paweł Bernadowski
GG 3377