Podział pasma interfejsu

Grzegorz Pietrzak grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Czw, 24 Paź 2002, 10:46:46 CEST

Dnia Czw 24. Październik 2002 10:32, zostało napisane przez Jacek Konieczny:

> Jeżeli na innej, to masz większy problem. Jeżeli ma być niewiele klas,
> to może difserv (czy jak to się zowie) to załatwi, jednak pakiety
> i tak musiałyby być klasyfikowane na maszynie gdzie userzy działają.
> Możesz też kombinować z identem, ale to byłoby niezłe rzeźbienie
> i działało by tylko z TCP.
>
> Można też pewnie zrobić autentykację do proxy i wg. użytkowników
> delay-pools w squidzie zrobić. Ale tego nie jestem pewien.

Zakładam, że na innej, jest serwer na którym się pracuje
i ruter który wiadomo co robi.
Więc zakładaliśmy na razie robienie czegokolwiek na ruterze.

--
Grzegorz Pietrzak
grzegorz.pietrzak w artikon.one.pl
Wszechwiedzą nikt nie grzeszy