Prośba do osób wkładających skompilowane pakiety na serwer (ftp.pld.org.pl)

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Czw, 24 Paź 2002, 12:17:38 CEST

Prośba dotyczy konkretnej sytuacji, ale jest bardziej ogólna. Chodzi
mianowicie o to, żeby nie wkładać na serwer WSZYSTKIEGO nowego, co się
przekompiluje bez zapewnienia spójności dystrybucji. Wczoraj ściągałem
sobie pakiety, żeby w końcu zrobić update mojego komputera w domu.
Zaniosłem i... i okazało się, że nie mogę zrobić aktualizacji KDE, bo w
dystrybucji są pakiety głównie z KDE 3.0.3, ale kdelibs jest już 3.0.4.
oczywiście poldek z powodu złych zależności odmówił aktualizacji. Trochę
mnie to zirytowało.

Dzisiaj - jak widzę - już więcej jest nowe, ale ciągle nie wszystko. Prośba
- najpierw zebrać całość pakietów, potem włożyć na serwer. Ktoś może
powiedzieć, że można poczekać. Owszem. Ale jak mam dwa razy nosić pakiety
tylko po to, żeby się okazało, że nie mogę ich użyć, to jest to lekko bez
sensu. Nie mam netu w domu i muszę wypalać wszystko na płycie w pracy. I
znowu dzisiaj nie będę mógł zakończyć operacji upgrade-u. A tak miałbym
chociaż KDE 3.0.3 (w domu ciągle 2.2.x).

Pozdrawiam.
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537