Prośba do osób wkładających skompilowane pakiety na serwer (ftp.pld.org.pl)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 24 Paź 2002, 15:31:59 CEST

Dnia czw 24. of October 2002 15:29, Michal Kochanowicz napisał:

> Czemu? rpath?
W nocy na devel poszedł mój post "kde 3.0.4 popsute" - zainstalowałem na
jednym kompie (nie domowym) kdebase 3.0.4 z ftp. Efekt jest taki, jak pisałem
Ci na priva. Po szczegóły sięgnij do tego posta - jak na razie jest olany.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl