Prośba do osób wkładających skompilowane pakiety na serwer (ftp.pld.org.pl)

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Czw, 24 Paź 2002, 17:04:46 CEST

Dnia czw 24. październik 2002 15:31, Adam Gorzkiewicz napisał:

> W nocy na devel poszedł mój post "kde 3.0.4 popsute" - zainstalowałem na
> jednym kompie (nie domowym) kdebase 3.0.4 z ftp. Efekt jest taki, jak
> pisałem Ci na priva. Po szczegóły sięgnij do tego posta - jak na razie jest
> olany.

[jack w pldworkstation jack]$ rpm -qa|grep '3.0.4'
ncftp-3.0.4-4
kdelibs-3.0.4-1
kdebase-3.0.4-2
konqueror-3.0.4-2
kdenetwork-3.0.4-1
arts-kde-3.0.4-1
kde-splash-default-3.0.4-2
kdenetwork-kmail-3.0.4-1
[jack w pldworkstation jack]$ rpm -qa|grep kde|grep -v '3.0.4'
kde-sdscreen-KDEGirl-03-4

Jak się te problemy objawiają?

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>