Prośba do osób wkładających skompilowane pakiety na serwer (ftp.pld.org.pl)

Adam Gorzkiewicz adgor w isn.pl
Czw, 24 Paź 2002, 17:24:37 CEST

Dnia czw 24. of October 2002 17:19, Jarosław Kamper napisał:

> [jack w pldworkstation jack]$ konqueror
> konqueror: error while loading shared libraries: konqueror.so: cannot open
> shared object file: No such file or directory
>
> A przez ikonkę działa... ;)
Wiem. Przez ikonkę, czyli przez kdeinit. Ale np. jak w xchat zdefiniujesz
sobie, żeby adres url obsługiwał Ci konqueror to to działac nie będzie. Nie
odpalisz również ani konquerora ani kwrite ani kcalc pod twemem lub innym
managerem itd... ech - pisałem o tym dzisiaj w nocy na devel.
--
Adam Gorzkiewicz
adgor w isn.pl