Szyfrowanie danych

ebola ebola w go2.pl
Pią, 25 Paź 2002, 16:49:00 CEST

Witam

    Czy jest ktos w stanie udzielic mi informacji na temat szyfrowania
danych (interesuje mnie glownie zaszyfrowanie partycji albo przechowywanie
danych na zaszyfrowanej plikopartycji), chodzi mi o zaszyfrowanie w takim
stopniu aby osoba nie posiadajaca klucza czy tam hasla a dysponujaca nawet
znacznym sprzetem nie byla w stanie w realnym czasie dostac sie do
chronionych danych?
    Chcialbym sie rowniez dowiedziec jak wyglada sprawa szyfrowania danych
(partycji i innych tego typu gadow) w PLD.

Z gory dziekuje za pomoc
Pozdrawiam serdecznie

Est modus in rebus!