"Error 404" na localhoście podczas przeglądania stron

Quickest quickest w needforspeed.pl
Nie, 27 Paź 2002, 12:39:23 CET

Gdy przeglądam strony w przeglądarce i nagle trafię na stronkę której nie ma (nie istnieje), popularny błąd: "error 404" wyświetla mi się automatycznie strona z błędem 404, lecz nie z serwera na którym powyższej strony nie ma, lecz strona z błędem "404" ustawiona na localhoście, czyli u mnie. Krótko mówiąc gdy trafię na jakąś stronę, która nie istniejeod razu wyświetla mi się "error 404" z komentarzem, abym zgłosił się sam to siebie w celu naprawy tego błędu "Contact to quickest w needforspeed.pl"
Więc na czym polega ta usterka, co może być tego przyczyną ?

--
Jakub "Quickest" Kozicki
mailto: quickest w needforspeed.pl