PHP po raz kolejny

gibzinskit gibzinskit w student.man.radom.pl
Nie, 27 Paź 2002, 15:33:29 CET

--- Michal Margula <alchemyx w uznam.net.pl> wrote:

> w php zainteresuj się zmienna register globals. Aktualnie jest na off,
> ale widać Twoje skrypty są źle napisane i muszą mieć on.

Jest na On a skrypty sa tak proste ze poprostu musza dzialac (a nie dzialaja od
pewnego czasu) To samo dzieje mi sie z php-nukiem przy rejestrazji nowego usera
nie jest wysylany do niego mejl z potwierdzeniem. A wiem ze i z nuckiem i z
moimi skryprami jest wszystko ok bo na testowej maszynie z pls z stycznia
wszystko dziala. Wiec albo czegos nie zaldowalem albo coj jest nie tak w php.ini
moze ktos z was wie coto moze byc?