fonty w xtermie

Nie, 27 Paź 2002, 19:40:25 CET

On Sun, 27 Oct 2002, Piotrek 'Drozdo' Drozdowski wrote:

Primo: do nędzy .. naucz się formatować tekst jaki piszesz.

> Witam,
> 	Jak w xtermie zmienić czcionkę?

A co jest nie tak z domyślnymi ?

> Tzn wiem, że -fa -fb itp ale jak wpisac nazwę czcionki?

Po -fa -fb podajesz nazwę fontu (czcionka to jest coś co jest odlane ze
stopu zecerskiego) podajac to w linii poleceń.

> I od razu jakia polecacie?

Dowolny o stałej szerokości znaku.

> Standardowa ejst ok, ale katalogi sa wyświetlane z boldem i tu nie mam
> pliterek - jest "?" zamiast pliterki.

Doinstaluje polskie fonty iso8859-2.

> I wlasnie to bym chcial zmienic :) Co polecacie?

Mniej robić, a więcej myśleć ..

kloczek