PHP po raz kolejny

gibzinskit gibzinskit w student.man.radom.pl
Nie, 27 Paź 2002, 23:31:23 CET

> Twoje skrypty odnoszą się bezpośrednio do zmiennych z formularzy poprzez
> np. $nazwisko a powinny poprzez $_METODA[nazwisko] czyli $_GET[nazwisko]
> lub $_POST[nazwisko].

skrypty sa dobrze napisane wlasnie stwierdzilem rowniez ze przestal mi na
serverze phpost dzialac, zainstalowalem go na serverze testowym ktory niebyl
upgrejtowany od stycznia i na nim wszystko jest okej.
To najprawdopodobniej jakas pierdulka pewnie nie zaisntalowalem jakiegos
dodatkowego pakietu ale jakiego?
Jaka moze byc przyczyna ze po upgrejcie php programy pocztowe przestaly dzialac?
(globals sa On)