Pytanko o kernela dystrybucyjnego

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pon, 28 Paź 2002, 09:02:53 CET

On Mon, 28 Oct 2002 07:09:32 +0100
"Leszek Szczepanowski" <Leszek_Szczepanowski/HeadQ w netia.pl> wrote:

> Czy ktos moze mi w krotkich slowach wytlumaczyc, czym roznia sie
> kolejne podwersje
> rpm'a tej samej wersji kernela np. 2.4.19 ? No bo skoro jest to ten
> sam kernel, to co mozna
> tam jeszcze zmienic??

Czasem różnią się tak, że warto zmienić sam numer wersji :)))
A tak na serio to im większy release tym są większe szanse, że jest to
niepodobne do oryginalnego jajka. Jak masz możliwość to zobacz sobie na
speca i te ileśset patchy nakładanych na jajko dodających obsługę nowych
rzeczy któych oryginalny kernel nie ma lub ma zwaloną. A, że te dodatki
też sie z jakimiś poślizgami pojawiają to też i tyle ty release i
różnice pomiędzy nimi.

           Artur