Problem z olicom GoCard

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 28 Paź 2002, 09:49:08 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 01:25:54AM +0100, Bonder wrote:
> Mam taki problem:
> Próbuje zainstalowac PLD na laptopie, bez CD ale z karta sieciowa (Olicom GoCard Combo ET/Modem 288 OC-2231)
> Wiec sciagnąłem sobie bootdisc_pcmcia i proboje instalowac przez siec
> Ustawiam mniej wiecej tak:
> Standardowe UI
> net_device=eth0
> net_devide_module=3c574_cs (według zaleceń autora strony
> http://www.bydg.net/~witwili/Linux/Linux-HCL.php)
> Następnie uruchamiam
> "Załaduj i uruchom fdisk"
> wkladam dyskietke addons 1 (według zalecen instalatora)
> [...]

Pisałem już kilka razy, że najlepszym sposobem jest wyjąć dysk, podłączyć do peceta,
zainstalować, włożyć z powrotem.
Jeżeli chcesz mimo wszystko zainstalować PLD w sposób elegancki, a z PCMCIA są problemy,
to polecam kabel EPLIP (URL w sygnaturce).
Transfer ponad 300kB/s.  Wystarczy insmod eplip.o io=0x378 i traktować
jak kartę ethernetową.

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!