Problem z olicom GoCard

Witold Filipczyk witekfl w poczta.onet.pl
Pon, 28 Paź 2002, 16:57:53 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 03:44:17PM +0100, Bonder wrote:

> :)))))))))))))))
> ktos chce kupic laptopa ? :) (zartuje)
>
> kupie kabelek do laczenia przez LPT o ktorym wyzej mowa - moze ktos ma na opylenie
> z okolic Warszawy
Tak się składa, że jestem jedynym (mi znanym !) producentem tego typu
kabli w Polsce :)  Taniej, nie kupisz!
Poczta szybko teraz działa, więc w środę będziesz taki kabel miał, jeśli
się zdecydujesz.

Dla użytkowników PLD zniżka.
10PLN + koszty przesyłki

--
witekfl w poczta.onet.pl
Kabel EPLIP - najtańszy sposób połączenia dwóch komputrów!