cdrecord

Łukasz Maśko masko w ipipan.waw.pl
Pon, 28 Paź 2002, 19:55:04 CET

Dnia pon 28. październik 2002 18:39, Fryderyk Dziarmagowski napisał:
[...]
> A tak poza tym to szkoda nerwów. Zawsze mżna zrobić downgrade jak coś nie
> działa :)
Można. Pod warunkiem, że się ma zachowane gdzieś stare wersje pakietów. A
jak się robi zawsze update z sieci, to się ich nie ma, bo na serwerze są
tylko aktualne... Wiem, można zbudować z CVS-a. Ale nie każdy ma na to
czas, zwłaszcza przy dużych paczkach. (Właśnie zrobiłem update KDE, któro
nie działa w nowej wersji tak, jak powinno. I nie mam jak zrobić
downgrade-u, bo nie mam z czego. Na szczęście usterka jest niewielka.)
--
                                                               Łukasz Maśko
Lukasz.Masko w ipipan.waw.pl                                  ICQ:  146553537