cdrecord

ja pieldi w skrzynka.pl
Pon, 28 Paź 2002, 18:59:08 CET

On Mon, Oct 28, 2002 at 06:39:26PM +0100, Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> już są. i leżą w /test i działają itp., itd.

Gdzie konkretnie leżą? Bo jakoś nie mogę znaleźć:

ncftp /test/i686/old > pwd
  ftp://ftp.pld.org.pl/test/i686/old/
This URL is also valid on this server:
  ftp://ftp.pld.org.pl/dists/ra/test/i686/old/
ncftp /test/i686/old > ls cd*
ncftp /test/i686/old >

> A tak poza tym to szkoda nerwów. Zawsze mżna zrobić downgrade jak coś nie
> działa :)

Niewątpliwie. Ale wtedy mogą się pewnie pojawić dodatkowe problemy
(zależności, etc.).

> [ Fryderyk Dziarmagowski <freetz w gmx.net> ]

j.