PHP po raz kolejny

gibzinskit gibzinskit w student.man.radom.pl
Wto, 29 Paź 2002, 00:41:54 CET

sprubuje zapytac sie inaczej:
 Czy komus udalo sie uruchomic phpnuka z skutkiem zadowalajcycm?

 bo umnie phpnuke dziala ale jest problem z tworzeniem kont, a mianowice nie
wychodza mejle z potwierdzeniem zalozenia konta i haslem a bez tego jest trugno
sie userowi zalogowac :)

W logach sendmaila jest tylko tyle :
 Oct 28 23:26:16 server sendmail[28486]: g9SNQGl4028486: from=http, size=365,
class=0, nrcpts=0, msgid=<200210282326.g9SNQGl40 28486 w moj.server>,
relay=http w localhost

Teraz jezeli ktos moglby mi powiedziec co jest nie tak: php, sendmial a moze
apache?

zamiezam jeszcze dodac ze od pewnego upgrade-dist przestaly dzialac rowniesz
mojej producji i nie tylko formmailery i nie wiem dlaczego? Czy ktos z was
spotkal sie z tym samym?